tisdag, juli 3

Inte bara ben...

Nu är jag med i en till "group". En Plaid lovers group. För dom som gillar rutigt.

Undrar om man skulle starta en egen grupp? Men för vad? Vad vad vad?
  • Vi som har konstant köpstopp men shoppar ändå?
  • Vi som ääääälskar H&M:s herrkläder från och med vecka 40?
  • Vi som mot vår vilja har Ingen sommar utan ragga i huvudet och skyller det helt och fullt på Polly?
  • Vi som inte ska glömma att hämta ut biobiljetter på lunchen?
  • Vi som tänkt om och börjar tycka att jeansjacka kan vara rätt tufft om den är liten och tight och lagom sliten och som undrar om en gammal Rocky från H&M kan funka?
  • Vi som borde städa skrivbordet innan vi går på semester men tycker att det känns halvlockande?

13 kommentarer:

Minna sa...

Du kan få vara med i min ruski-group...

Viveca sa...

Jag joinar på punkt 1, 2, 3, 5 och önskade punkt 6. Men det är för långt till min semester...buhu.

Viveca sa...

Åh förresten, schalen? Var har du hittat den? Finfin juh...

Anonym sa...

jag går gärna med i nummer fem, min gamla Lee hänger här på kontorsstolen och är lika fin som alltid... grupp ett, två och sex verkar också intressanta. grupp tre blir man säkert tvungen att joina nån gång under sommaren, även om jag kanske får skylla på dig då? vill du förresten vara med i en grupp för oss som borde jobba mer men inte riktigt orkar?

Anonym sa...

Vi som åker till Linköping snart? hinthinthint.

Så fin dagens idag - gillade verkligen sjalen.

Linda K sa...

minna: givet! jag är ruski dagen till ära :D

viveca: håll ut, snart är du med i den klubben också! sjalen har minna (se kommenter ovan) köpt åt mig :)

anna ua: den är jag redan med i ;)

anna krimskrams: efter semestern får det banna mig bli linköping! :D tack söta.

Sincerely Johanna sa...

Jag är med på punkt 1 och 2. Seriöst! När börjar vi?

Anonym sa...

*räcker upp handen* tuppenja!!!

Linda K sa...

johanna: vi har redan börjat! :D

hedgehog: :D

Anonym sa...

Jag joinar sista gruppen. Har semester om tvåoenhalv timme! Kommer nog tillbaka om fyra veckor med ett lika stökigt skrivbord som vanligt.

Linda K sa...

malin: come join, gruppen finns garanterat kvar i höst :D

Anonym sa...

Alltså, jag vill hävda att jag är nästan oskyldig!

Linda K sa...

polly: on the contrary, my dear, on the contrary :D