onsdag, juli 18

Öh? Tagga ner?

Vi gjorde en dagsutflykt till Båstad. Fattar itne helt hypen med denna lilla stad. Visst söt, men inget jätteextra. Eller så är det jag som är tant.

Hur som. Usel rea, en hel del skräp och mycket dyrt. Jo det fanns Sevenjeans till 70%, men jag har ju redan köpt ett par i sommar. I en butik plockade jag på mig magasinet Stureplan. Det stod visserligen 39:- på tidningen men jag kan inte tänka mig att någon normal människa betalar för den? Måste vara gratis. Det visade sig nämligen vara klubben för inbördes beundran. Efter att ha läst den undrar man ju nästan om man över huvud taget ska våga visa sig runt Stureplan utan att bli nedslagen av klubbens medlemmar.

Eller så kan jag ju bara knappa förbi och le åt dom. Iförd min Dande-tröja :P

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan ju alltid tagga tidningen som "Onödigt Skräp" :-)

Linda K sa...

anna-stina: eller icke läsvärt :)

Anonym sa...

Jamen vadå köpt ett par?
Resonerar du så när det gäller väskor va va va? ;)

Linda K sa...

sandra: jag vet, det var puckat. himla puckat...

Anonym sa...

Håller med
Förra året var vi och lunchade på Sand utan att förstå vilken typ av ställe det var .
Visserligen god mat.
Dottern fick inte i sig mycket mat hon hade fullt upp med att lyssna och titta .Hänt extra live.
Det dracks riktigt bubbel till lunch i mängder.
Men det fanns en bra outlett utan för stan.
ewac

Linda K sa...

ewac: ett fenomen verkligen :)

Anonym sa...

låter som båstad, småstad va dåstad

Linda K sa...

mum: typ.