torsdag, juli 5

The truth and nothing but the truth

84%

Sara är värre än jag. Hur är du?

9 kommentarer:

Sara sa...

Vohoo, jag fick bara 70%! Jag är mycket imponerad av mig själv ;)

Anonym sa...

60 procent bara...

Anonym sa...

55%!! Yes, jag har ett liv!! ;)

Solrosfrö sa...

64%! Stolt som tuppen att även jag har ett liv, men jag sover definitivt mindre *gäsp*

Glamourbibliotekaren sa...

Jeg vinner: 52%!

Smartasmia sa...

Jag måste erkänna att jag nog har ett abnormalt förhållande till;-) Se upp nere i skånelandet, förresten - det verkar inte finnas några vägar kvar...!

Linda K sa...

alla: you pussies! ;D

smartasmia: nä vi läste om det. oj oj... :O

Anonym sa...

gudibrallan vilka nördar vi är :) and I like it!

Anonym sa...

Hejhå!
Jag blev 72 %-ig. Grymt spännande att se stapeln fyllas på för varje fråga ... måste nog göra om testet. Blev lite beroende av att testa om jag är beroende, tror jag.

/ Jack H
www.text.nu