torsdag, juli 26

Som ett gummitights kommer jag tillbaks till dej

Jag sa aldrig. Det ska man inte göra. Fast, man kan ju ändra sig. Och jag har bara gjort det delvis. Ja, om glansiga tights alltså.

Guld och silver går fortfarande fetbort i mitt tycke och smak. Med svartgummiga. Till stickat. Såg en Gina Tricot-annons i senaste Damernas. Stickad klänning, såna tights och svarta höga stövlar. Mjae inte helt tokigt.

Är inte på långa vägar redo att själv kliva i sådana pantalonger, men det kan se fint ut på andra i höst. Gina-modellen hade dessutom väldigt smala lår, vilket jag tror förskönar det hela. Jag vet inte om jag skulle skratta eller gråta i en provhytt? Eller, man får kanske inte ens prova dom innan? Räknas gummitightsen som strumpbyxa?

En höst då allting kan hända!

6 kommentarer:

Missy sa...

Det är fint! Dessutom får man komplimanger för dem och sånt är ju trevligt :-)

Linda K sa...

missy: jaså du är en modig bärare? coolers :D

Anonym sa...

Gummi låter inte som något för mig. Däremot studsade jag till vid "stickad klänning". Jag vill absolut ha en i höst. Har sett ett mönster på en som jag funderar på att sticka. Tyvärr verkar det vara ett evighetsprjekt.

Linda K sa...

cicci: jag kan inte sticka, jag får köpa mig en jag :P

malla sa...

haha, ja.. jag känner att min motvilja börjar brytas ner, jag med.. fast jag är lite sugen på ett par diskret silvriga!! :) Har en jobbarkompis som har det och på henne är det snyggt, frågan är ju hur ser ut på en annan som du skrev! Hon har även ett par gummitights (latex då lr??) very rockigt! :)

Linda K sa...

malla: vissa saker ser kanon ut på andra men brutalfel på en själv. återstrå att se... :P