måndag, juli 2

Lunchpaus

Sonen snarkar trivsamt i vagnen här intill och jag lunchbloggar. Vi gjorde Makkdånnalds såklart, sen BR Leksaker, och så bara lite skoprovning innan det var dags att vända åter till jobbet.

Jag provade helt planlöst utan att vara intresserad av något speciellt. Mer för att dom fanns där framför mig, skorna. Finns ett och annat fint och så massor av skräp. Ibland tror jag att jag behöver fler par vita tygskor, men så kommer jag på att nej det gör jag ju inte. Kommer som en överaskning varje gång. Inte fler ballerinor heller. Eller flipflops.

Gick förbi H&M också och kikade in men han var inte där ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Om man måste köpa vita tygskor, vilka ska man satas på?

Linda K sa...

anonym: jag skulel satsa på superga eller tretorn :)

Z sa...

Vem är HAN?

Linda K sa...

z: eh...mads mikkelsen, typ :)

Anonym sa...

Jaaaaag behöver vita tygskor,
såg du något snyggt?
Finns det åldersgräns på converse?
ewac

Linda K sa...

ewac: provade ett par såna där tuppskor på nilsosn, söta. converse kan alla ha, basta!