måndag, juli 30

Några dagens

Dagens...
  • färdmedel: t-bana och spårvagn.
  • lunch: med sonen tenderar det att bli MacDonald´s... caecarsalalden funkar helt ok.
  • väder: mest sol och lite moln, varmt!
  • butiker: oräkneliga.
  • konstigaste: en dam med dunjacka, typ Fjällräven.
  • igenkänning: ingen alls, jag var en främling på stan.
  • insikt: nä just nä jag har ju inget kort.
  • övertalningsförsök: tjejen på Artilleri 2 som tyckte jag passade jaättebra i ett par jeans som jag kunde dra av mig utan att knäppa upp knappen.
  • mysigaste: kramas med sonen hela dagen.
  • galnaste: trängseln inne på Natalie Schuterman när slutrean startade. Jag gick inte ens in.
  • irritation: Anna Holtbalds butik på Grev Ture hade stängt idag! Jag såg ju plaggen där inne!
  • bekvämaste: mina Ganni-kilklackar. These kilklacks were made for walking.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så dom börjar redan poppa upp. hmm! Såg faktist en yngre tjej igår med fjällräven dunjacka.. hmm!

Sandra

Linda K sa...

sandra: den hrä damen såg... förvirrad ut.

Anonym sa...

va? såg hon förvirrad ut? hur då?

Sandra

Linda K sa...

sandra: hon var typ mental. tror jag.

Anonym sa...

ok!

Sandra