fredag, juli 20

Pack packad packigast

Ja så går det när man okynnespackar. Jag började packa vilt, allt sånt jag skulle vilja ha med mig. Eftersom det bara är jag, maken och sonen den här gången kan man packa mycket. För mycket. Märkte jag. Nä, jag ska nog hålla mig till packlista. Det blir bara sammelsurium (är jag hundra år gammal eller varför ordvalet?) annars. Vi ska vara borta max en vecka och jag är ekiperad (ja jag är hundra år gammal) för minst två. Come rain come shine. Även springkläder, nu ska det bli ordning på torpet.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är riktigt dålig på att packa, när vi var iväg sist hade jag nog bara använt hälften av det jag hade med mig. Bättre för mycket än för lite *nickar förnuftigt*. Var bär det av nu då?

Linda K sa...

tina: svårt att få till det. nu bär det av till Nora!

Anonym sa...

haha, vi åker i morgon och jag har inte börjat än! Klockan är 00.40.

Linda K sa...

polly: du lever farligt! :D