söndag, juli 6

Mäed

Om det inte tog hundra år att ladda upp bilder skulle jag visa alla smultron som växer här. Nu betygsätter jag istället MacDonalds grekiska sallad.

Den är rätt trist men ändå ok. Det salta brödet som följer med höjer betyget ett snäpp. Alltså tre M. M för MacDonaldsar. För att vara MacDonalds alltså. En trea på en restaurang någon annanstans väger tyngre än en trea på en restaurangkedja. Såklart.

Men nu är jag sugen igen. Ska slå mig förbi blåbärsbullarna som ligger i köket och försöka nå fram till en banan istället. Wish me luck!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte den grekiska salladen på mcdånnalds var asatrist. Jag minns för jättelänge sen när de hade en pastasallad - hette den McAroni typ? Den var supergod!

Linda K sa...

hedgehog: ja det beror ju på vad man jämför med. sällan stor njutning på mackedonkan :D