tisdag, juli 29

Jag hänger inte med

Jag inser att jag är på väg mot medelåldern. Ett tydligt exempel är att jag känner igen låtar på radio men inte har en aning om vad låten heter eller vem/vilka som sjunger.

Idag satt jag och mitt sällskap på Birger Jarlsgatan och inmundigade varsin sallad. När sällskapet pekade ut Filippa Berg för mig såg jag ut som ett stort frågetecken. Vem-e-de liksom? En modellsmal liten snärta (ursäkta, men lite bitter får man kanske bli?) som trippade in på Nathalie Schuterman. Blev upplyst om att det tydligen är alla modebloggares inspirationskälla.

Jaha. Hej goddag jag heter Linda och är 252 år gammal (i hundår iallafall).

8 kommentarer:

PGW sa...

OK, jag har aldrig hört talas om Filippa Berg så ... du är åtminstone inte ensam. Jag tröstar mig med att Filippa nog inte vet vem jag är heller, så det är rättvist fördelat.

Anonym sa...

DU är min inspirationskälla :*)

Minna sa...

Tur att du har mig som kan hjälpa dig fram i livet!

Linda K sa...

tpgw: så är klokt att tänka!

hedgehog: och jag vet vem DU är :D

minna: utan dig vore jag lost!

Åsa sa...

Vilken tur att jag har dig för jag har heller aldrig hört talas om henne förut men nu vet jag;) Dessutom håller jag med igelkottan, du är absolut en inspirationskälla.

Linda K sa...

stumpan: the more the merrier :D

Anonym sa...

Jag känner igen mig
Fasst det är ju ingen tröst för dig eftersom jag är äldre

Linda K sa...

att ha det gott: ha ha ha :D