måndag, juli 14

Upp å hoppa

På vågen alltså. 65. 3 to go!

11 kommentarer:

tingeling sa...

också tre kilo kvar men jag räknar konsekvent av ett till amningsbysten...så det blir ju bara tvenne ;)

Minna sa...

jag har stannat på 64. det vill sig inte mer! Faaaan. trots kämp.

Miss Upsey Daisy sa...

Är du duktigt eller är du duktig!

*respekt*

Linda K sa...

tingeling: jag tycker inte min byst är så enorm längre, så jag är benhård :P

minna: en dag, när vindarna bär!

miss ud: du, jag ammar, det går liiiite av sig självt ;)

Anonym sa...

65? Det skulle jag aldrig gissa på. Var sitter dom kilona? Måste vara din längd. Eller så är min förmåga att uppskatta vikt helt åt skogen :-
För egen del känns det som att 50 av mina 61 kg sitter runt mage, rumpa och lår. Why, oh why?

Solrosfrö sa...

Imponerande! Här går det tyvärr åt andra hållet med all grillning och gott vin... ;(

Linda K sa...

sofie: ha ha ha tycker du det låter så mycket? kraftig benstomme du vet ;) ja det sitter ju alltid där man inte vill ha det!

jessika: börja amma? ;P

Anna ser dej sa...

Äh, du är ju praktiskt taget en liten räka! Och jag är impad:D

anna sa...

bra jobbat!

Linda K sa...

anna ser dej: och bättre kan jag :D

fru a: tackar :)

Anonym sa...

Du ser helt fantastisk ut! Du är min förebild nu när jag ska gå ner mina grav.kilon! Fick en son för två och en halv vecka sen och har ca 5 gravkilon + några som jag hade sedan tidigare att gå ner.
Får man fråga hur lång du är? Jag har 63 kg som målvikt till mina 172 cm.

/Sofia