söndag, juli 20

Hej Acne!

Ok dom här vill jag ha! Hur f*n ska det gå till?

11 kommentarer:

Camilla sa...

fantastiskt snygga! vilken modell?

Linda K sa...

camilla: dom finns i webbshoppen! a-line nånting. måste definitivt testa när jag kommer hem :D

Anonym sa...

Dem är väldigt snygga, jag känner dock att jag är för kort för sådana byxor, känns inte som dem sitter snyggt på mig....men säkert på dig ;-)!
/En anna Linda

Anonym sa...

men.... dum är ju för korta?
det är inge snyggt med vida byxor som slutar vid fotknölarna....
möjligtvis en SMAL byxa i den längden. Annars var det ganska fin. Gillar höga midjor JÄTTEMYCKET!
:)

Linda K sa...

linda: jag har bestämt att dom sitter snyggt på mig ;D

skåneanna: jag tror man kan välja en längre längd ;)

Anonym sa...

Jag var på Soloaffärens rea. I ett litet avskilt hörn hängde höstens nyheter. Som en magnet dras man dit. Där hängde byxorna med stort B. Acnes "New suit trousers" men allvarligt talat. Hade kommit in den morgonen till affären. Needless to say - nu hänger de i min garderob och mitt VISA-kort gråter....

Linda K sa...

annicab: men vilka är de då?

Anonym sa...

De finns inte i webshopen ännu. De är här: http://www.acnestudios.com/collection?pId=133 på tredje och femte bilden. Syns inte så bra på de små bilderna - men de är helt underbara!!!
Kom hem från Londonresa i går kväll - 4 dagar shopping med familjen, allt jag såg tänkte jag "borde passa med Acnebyxorna" :D

Linda K sa...

annicab: ser perverst snygga ut! dom behövde du! :D

Anonym sa...

Jag har dem och älskar dem. Kommer säkert sitta som en smäck på dig :)Var de första jeansen jag köpte efter det att jag fick min son.

Linda K sa...

veronika: åh vad kul, jag måste in till stan och prova asap!