söndag, juli 13

Isch i ass

Igår ramlade maken i byggropen och gjorde illa fingrarna. Sen slog han huvudet i garagedörren. (kan inte låta bli at fnissa när jag skriver) Igår kväll gjorde jag nån mysko rörelse och fick ont i en höft. Och i natt brakade helvetet löst. Brutalont i höften varje gång jag låg på sida och ammade dottern. En nerv som klämmer åt och skriker AAAAJJJJ i hela benet. (kan låta bli at fnissa när jag skriver) Nu på morgonen kan jag knappt gå. Eller sitta heller för den delen.

Gamla människan.

5 kommentarer:

Nannis sa...

I´ve got one word for you:

Kiropraktorn

:)

Gå dit bums!

Linda K sa...

nannis: maken hade en kräm som gjorde susen! om det fortsätter göra ont sen hugger jag en kiro! :)

Världen är liten… sa...

Berätta genast vad superkrämen heter, jag är desperat! Har haft ont i mitt högra skulderblad och nerför benet i över 4 veckor (ända sedan v. 20), gör stretchövningar och preggo-yoga vilket hjälper för stunden men tyvärr inte speciellt långsiktigt. Någon som har några förslag på några super-stretch-övningar som hjälper mot en ond preggorygg?!

Linda K sa...

världen är liten: Orudis! en gel som man masserar in. mitt onda försvann på 5 minuter, och sen kom det aldrig tillbaka :)

Linda K sa...

världen är liten: Orudis! en gel som man masserar in. mitt onda försvann på 5 minuter, och sen kom det aldrig tillbaka :)