onsdag, juli 30

Mättad garderob?

Jag satt i min solstol på stranden och bläddrade i magasin. Och kunde konstatera att mycket av det som visas och jag skulle vilja ha redan finns i min garderob. Tighta svart abrallor, utsvängda jeans, coola transparanta blusar, murriga koftor, etc etc etc. Rätt skön känsla. Och ganska praktiskt, för det går nämligen inte in så mycket mer!

Ett som fattas mig och som inte ska vistas i garderoben är dock en vinterkappa. Min svarta har många år inklusive en graviditet på nacken och behöver bytas ut. För tidigt att tänka vinterkläder kanske men jag gör det ändå. Jag tänker mörkgrå. Jag tänker någor i stil med Tiger.

Och tog ett dopp.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske dags igen att rensa och fylla på bloppisen:)

Linda K sa...

vesna: jag ska faktiskt ta en titt :)

Ann sa...

Nu har jag oxå tittat i min garderob.
Flip-flops, strandklänning, linnen och solhatt.
Duger det inför hösten tro? ;)
Nää- tänkte väl det.

Vill ha koftor i massor när jag kommer hem. Har en känsla av att jag kommer att vara en frusen en.

ha det fint o må väl!!!!

Linda K sa...

ann: låter som en ganska underbar garderob :D tack detsamma, kram!

Polly sa...

tiger är rätt tänkt. :)
vingis kanske..? I go with jo.

Linda K sa...

polly: inte omöjligt, inte omöjligt alls :)