måndag, juli 21

Livat värre

Under Acnetröjan har jag min Little miss Sunshine-tishan. Som ett hån mot alla och mig själv. För jag är allt annat än solskenig. Har dragit på mig något som känns som begynnande mjölkstockning under natten (hur det nu är möjligt), det växlar mellan dugg och ösregn ute, jag har inga jeans (berätta nåt nytt va) och allmän uttråkning råder.

Om man ändå kunde sträcka ut på en strand. Istället sitter sex personer i samma stuga och puttrar. På denna gudomliga plats i Sverige är dessutom det mesta stängt på måndagar. Läge att springa ut i skogen och vansinnesskrika?

6 kommentarer:

Anonym sa...

I know the feeling :)

Linda K sa...

hedgehog: nu blev jag glad av dig :D

Pia Wester sa...

Arma du, jag skickar en peppande sajber-kram. Snart blir det sol!

Solrosfrö sa...

En kram och ett par acnejeans skickas mentalt. Catch!

anna sa...

känner mig lite likadan... god bättring!

Linda K sa...

ffp: tack den värmde! :)

jessiak: gulle dej! :D

fru a: mitt gick över, tack och lov. hoppas du slipper också, kram!