söndag, juli 20

Inga jeans

Det finns en plats på jorden
där solen aldrig ler
den platsen är ett Lager
dit vill jag aldrig mer.

Usch vad besviken jag är. Det där lagret var itne mycket att ha. Jag tågade in med siktet inställt på Filippa K och Whyred (minst!). Och möts av Saint Tropez och ett gäng andra obskyra märken. Att uppbåda schyssta jeans var en omöjlighet. Jag får fortsätta att försmäkta. En vecka utan jeans, det torde plats i Guiness rekordbok.

Jag roffade iallafall åt mig ett sånt där basplagg. Och ett halsband med bambi på.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Lager i vilken stad?

Anonym sa...

Det var väl ändå inte Sågmyra, för där fanns det en hel vägg med Acne, en halv med Filippa K, Rodebjer och massor med WESC och sånt...

Camilla sa...

jättesött halsband!

Linda K sa...

elon: örebro.

hedgehog: nä det var nog nåt lager för lagret, med spnt som blev över... :(

camilla: ja det var ju gulligt :)

Anonym sa...

Tyvärr kan ju utbudet variera från dag till dag men i Sågmyra brukar det vara bättre än vad du beskriver.
Hav förtröstan kära bloggvän! En dag finns du i närheten av livets basplagg igen...

Linda K sa...

mo: jag har förtröstan och drömmer våta drömmar om jeans så länge :D

malla sa...

På original - Lager hade de som vanligt alldeles för många jeans.... Denimbirds för 99:- och skitsnygga Monki.. Men trots att jag intalade mig att jag behöver inga fler jenas rotade jag igenom högarna och provade lite. Fast jag var duktig och köpte inga!! Istället ett baslinne för standardpriset 30:-

Av någon skum anledning har de nästan helt slutat med skor och hade istället en massa böcker?!?!? Känns lite gnidet att sälja sånt - håll er till kläder och dyl. liksom!

Jo sa...

Vi var på Lager 157 i ruckelbyn och jag blev också besviken.. Det fanns visserligen billiga och bra linnen, men inte mer. De hade desto bättre kill-grejer, så sambon shoppade loss. Jag har hört att de ÄR bättre på killgrejer generellt.

Linda K sa...

malla: det var nog mest att de jeans jag suktade inte fanns :(

jo: ja det verkade så här med :P