torsdag, juli 17

Grått ÄR flott

Jag är biten! Eller... bitten.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Väntar på att få se den på! Får man fråga var du köpt den ifrån?

Linda K sa...

lady boss: guldgruvan ebay! :)

malla sa...

Jag vill oxå bli Bitten! :) kan inte ngn ta in märket!! Känns ju bar att det ändå verkar vara kvalité, för de priserna!

Birgitta sa...

jag gillar din kjol för dagen, en sån kunde fått hänga i min garderob oxå:)

Linda K sa...

malla: absolut!

birgitta: tack, nu bli mina sömnadsfingrar stolta :D

Glamourbibliotekaren sa...

Hmmm.. jooo.. jeg kjøpte kanskje 15 Bitten-plagg sist jeg var i New York. Noen av dem er riktig bra, men andre er urdårlig kvalitet, dessverre. En "lammeull"-aktig v-genser fikk nupper etter en times bruk... Mye fint, mye helt ordinært, altså nokså variert i både kvalitet og estetikk :)

Linda K sa...

glamourbibliotekaren: mmm kan tänka mig att alla plagg inte håller måttet. kavajen känns prima iallafall :)

Glamourbibliotekaren sa...

Bra! Den ser snygg ut! :)

Linda K sa...

glamourbibliotekaren: :)