måndag, juli 28

Som Wille Crafoord sjöng

Hur ska vi nu har det?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Helt klart nr 1
Den andra är nästan som den du har nu. Tycker jag! :-)

Sandra

memilla sa...

Jag tycker 1:an är som du har det nu :/ 2:an gillar jag eftersom jag själv precis klippt mig nästan så utan att ha sett din bild :) Det är snyggt...man kan spreta till det om man vill eller kan man ha det lite snällare nere. Jag gör som du när jag ska klippa mig...kollar överallt efter frisyrer och klipper ut och skriver ut och plockar med och så blir det ändå inte alls som någon av bilderna -konstigt- :D
Lycka till!

Linda K sa...

sandra: jaså, jag tycker precis tvärtom, att jag är närmare 1 än två för tillfället :P

memilla: ha ha, nä det blir ju inte alltid jättelikt, men det är ändå bra att ha med sig en bild så att frisören fattar vad man menar. mmm, sugen på nummer 2!

karro sa...

2:an var snyggast, 1:an var snygg men såg lite svår ut med luggen om man har självfall...

Linda K sa...

karro: just så :)