lördag, juli 12

Ack längtan

Jag läste just hos Hedgehog om renovering. Oh vad jag längtar efter vår utbyggnad. Som inte är mer än en grund för tillfället. Väntar på nåt gott, och farao vad jag får vänta länge.

Där jag sitter på fotot och ser bekymrad ut ska walk in closeten vara. Ljuva tanke!

Måste väl inflika makens lustighet också. Han agerade fotograf och undrade varför jag var så hopkrupen. Jag meddelade att det var för att belysa min stora längtan och sorg över att det är så långt kvar.

- Det ser mer ut som du sitter på vattenklosetten än i walk in closeten, sa han då.

9 kommentarer:

Minna sa...

Hahah, det var roligt sagt av maken.

Solrosfrö sa...

Ha ha - men du kan väl ha en sån där liten "kvinnopotta" med lock där, om du skulle få lust att stanna länge i closeten

Anonym sa...

hahahaaha - kul make du har ;)

Jag förstår dig, men det är inte lika kul att fixa till andra som att fixa till sig själv. Jag önskar att jag fick ett nytt sovrum också :)

Linda K sa...

minna: han har sina stunder :)

jessika: det blir klosett i utbyggnaden också, så jag har inte långt ;D

hedgehog: mmmm :)

anna sa...

:) du ser verkligen längtande ut! (och vilken fin texas-t-schört! och vad kul att du luftade Cacharel-blusen igår, en av MINA favoriter i din garderob!)

Camilla sa...

hahaha. roligt sagt! jag kan ju bara drömma om en walk-in-closet. eller kanske ska göra om ett av våra två rum till en sån..? nåja, ska ju inte bo såhär i alla evighet.

Linda K sa...

fru a: ja tishan är cool, från samma butik som bootsen. cacharelen är underbar, tilde dregglade ner den dock :D

camilla: håll drömmen levande :D

Anonym sa...

EFtersom jag såg SATC i torsdags så förstår jag dig precis!! A girl needs her walk in closet!!!

Jag har fortfarande inte hämtat mig från filmen...Vill se den igen och igen och igen...Har beställt boken i väntan på DVD:n (samt boken "Love Letters from great men" :-D Maken tycker jag är galen :-)). Filmen var heeelt uuunderbaaaar!!!

Linda K sa...

jessica e: jamen visst var den! boken är jättekul den också :D