söndag, juli 13

Hur låter det?


16 kommentarer:

e sa...

Vilken babe! Mockaväskan alltså. All resepekt för pappersväskan men mockaväskan väcker lite mer ha-begär. Fasen jag som precis köpt en Dries och svurit på att jag inte behöver fler väskor nu. Men en väska som säger miu miu behöver väl alla - eller?

Linda K sa...

e: jag tror aldrig man känner sig helt tillfreds när det gäller värror :D

C. Meow sa...

Oj så snygg! Trodde först att du bundit fast en sjal ... Det där kommer bli en trevlig kamrat både i sommar och till hösten (har redan börjat snöa in på höstmodet, suck). Får den sova på din kudde?

No-one sa...

det låter som ljuv musik och godis för ögonen! me like the väska!!

Linda K sa...

camilla: mja den får vara i en gossig fåtölj åtminstone :D

pixalexia: mocka är det nya svarta :D

Anonym sa...

Hur stor har Tilde hunnit bli nu... rent storleksmässigt i bodys osv alltså? Hon ser ut att vara sådär lagom babyrund och fjunnig om huvudet, ungefär som jag var som bebbe. Fnissade förresten högt när jag såg bilderna på dig i cowboybootsen, du studsar runt som en söt toker och det roade helt klart mig.

Anonym sa...

Hej!
Du mysiga bloggare.Var har du hittat Din fina miu miu.

Miss Upsey Daisy sa...

... och från Göteborg säger Miss UD om mockaväskan.. vill ha vill ha vill ha....!

Sandra sa...

Varifrån kommer den ursnygga klänningen du har på dig idag?!!

Linda K sa...

anonym: har inte vägt och mätt på ett par veckor, men hon har strl 68 i kläder nu. cowboydans ia da shit :D

anonym: hej! den har jag hittat på ebay :D

miss ud: full förståelse!

sandy: H&M! ett par år gammal.

Anonym sa...

åh - den är ännu finare i verkligheten :)

Linda K sa...

hedgehog: mmm :)

Anonym sa...

-Åhhhhh-hå-hå...

Extreeemt trevlig varelse. Fy dig att blogga om så habegärliga saker...

Linda K sa...

mo: mmm, den spinner :)

Anonym sa...

Vilken snygging-väska! Har du kvar din Bayswater? Funderar själv på en sån, men är den verkligen praktiskt också (inte bara snygg...)? Det verkar ju inte gå att ha den över axeln - är det ok ändå? // Anna

Linda K sa...

anna: bayswater kan du absolut ha över axeln! det är en underbar väska, funkar till allt (utom aftonväska kanske...) Min mest älskade :)