fredag, september 8

Jag kom, jag såg, jag tvekade

Nej det blev inget jackköp för mig idag. Provade och hade mig i provhytten, men det kändes inte helt hundra. Den är toksöt, H&M:s lilla skinnjacka, men jag är nog mer en kavajperson. Skulle nog tyvärr inte använda den så ofta och då känns 800 kronor lite onödigt. Nöjd med mitt beslut gick jag till Indiska och köpte en basker för 60 spänn istället. Spara spöar slösa?


Jag vet att jag ser likadan ut på alla bilderna men jag kunde ändå inte bestämma mig (fåfängans fyverkeri, eller vad heter det?) så jag smällde upp alliopa. Bon jour!

PS. Om någon är intresserad av skinnjackan i storlek 38 hängde jag undan den i Kista centrum tills imorrn. Hojta till.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är!!!

Anonym sa...

me too! bor i Kista också. :)

Linda K sa...

ida och jennifer: jag la undan den i mitt namn, ni får väl se om den hänger kvar ( i kassan på övervåningen) :)

Minna sa...

Jag är intresserad av den underbara söta baskern.... men den kanske jag måste fixa själv! Ok. Till Indiska imorgon.

gokväll.

Anonym sa...

Den är söt! jag klippte till på den i grönt här om veckan:)

Anonym sa...

SNYGGT! Jag köpte en liknande mössa på Åhlens i turkost...LOVE//Pernilla

Linda K sa...

minna: ja dom fanns det gott om, så iväg bara :D

tess: gulligt med basker!

pernilla: håller med :)

Polly sa...

Very huset elliot! :)

Linda K sa...

polly: damn, jag måste få tag på den serien! :)

Anonym sa...

kostade den 800 kr, jag som inbillat mig att det "bara" var 700 - shit!

Linda K sa...

hotspot: grrr grämer mig en smula men jag tror den mest hade blivit hängande... eller inte!

Anonym sa...

Gulle dig! Du är fantastiskt söt!

Linda K sa...

jenny: tack! :)