söndag, september 10

Dagen so far

Vad vore bloggen utan listor? Lånar en som jag hittade hos Sandra.

Vad är det för veckodag? Soliga söndag.

Dagar kvar till lön: Öh typ många...
Väntar på: Att svärföräldrarna ska komma hem så att vi kan åka dit och fika.
Senaste personen du träffade: Maken, han far här fram och tillbaka.
Senaste sak du sa? Mmmm ska bara väcka Nonni (kallar sonen så) när maken frågade om vi ska plocka äpplen.
Senaste saken du köpte: ett par byxor på Filippa K.
Dagens plus: Solsken i blick!
Dagens minus: Att det är söndag vilket innebär att det är måndag i morgon vilket innebär att jag måste upp i ottan igen.
Dagens dryck: Drack nyss en kopp kaffe, den satt som en smäck.
Dagens låt: You can´t help me now (Marit Bergman) Bullfest bullfest hela dan, om sonen själv får välja.

12 kommentarer:

Polly sa...

Nonni?

Anonym sa...

Soliga söndagar är myys!

Linda K sa...

sanna: jag är rädd att det inte var jag. men det låter kul, hojta gärna till om du hittar nåt! :) Kolla här kanske? http://www.snowdrops.com/studio/hair/start.asp

polly: har en miljon namn på sonen, nonni är ett (fast det användes mest när han var bebis) :P

mimo: verkligen :)

Polly sa...

Grisen heter Skrutt. Men det gillar han inget vidare: "Mamma, jag är faktiskt ingen skrutt som man kastar i papperskorgen - du ska kalla mig älskling!!" :)

Fast han är ju min kärleksskrutt i allafall...

Linda K sa...

polly: dom är små skrutt hela bunten. ibland är carl belsebub också ;)

Anonym sa...

En fråga bara: Din blogg funkar inge bra i min dator! När jag har gått in på din sida så har jag bara sett inlägget som du skrev 25 aug, den om gräsklipparen! Så har det varit, ja, från 25 aug till idag. Idag såg jag helt plötsligt alla inlägg sen det datumet. Detta har hänt i somras också. Vet du vad det kan bero på?

Linda K sa...

carro: ingen aning, tyvärr. låter ju som det är något med din dator. är det bara med min det blir så eller med andras också? :(

Linda K sa...

sanna: jag är jätenöjd med kortare frisyr. Våga klippa till! :)

Anonym sa...

Det har än så länge bara hänt på din blogg. Trist för jag vill läsa =) Får kolla om det har med nå inställningar att göra..

Anonym sa...

carro -> Testa att hålla nere shift-tangenten samtidigt som du klickar på refresh/ladda om/uppdatera eller vad det nu kan stå i din browser. Då ska sidan laddas från servern och inte från cache.

Anonym sa...

maria -> Tack! Det funkade! För idag blev det precis likadant när jag skulle läsa bloggen, testade och vips så laddade den som den skulle! Tack tack tack!

Linda K sa...

carro och maria: slutet gott - allting gott :)