torsdag, september 7

Ditt och datt

  • Köpte Marit Bergmans "I think it´s a rainbow" igår när jag veckohandlade mat. Den får vara på i bakgrunden idag.
  • Cyklade till jobbet med mina nya gummistövlar och det gick alldeles förträffligt.
  • Det blev inte direkt mindre att göra bara för att vi skrev klart vår rapport. Nya projekt poppar upp som jag-vet -inte-vad. Mest kul.
  • Fick ett nytt förslag på copycatpose. Pulp Ficition med Uma. Detta börjar likna en jag-vet-inte-vad-blogg, men det är rätt kul (tycker författarinnan själv).



  • Jag tycker att det borde var fredag idag.

13 kommentarer:

Unknown sa...

Marit Bergman rockar. Bra musiksmak!

Anonym sa...

Jag har ingen aning om hur hon låter! :-O
Polly, okulturell

Kerstin sa...

Jaaaaa ... HURRA för Linda som Uma!!!

Linda K sa...

janne: in deed!

polly: hon låter prima :)

kerstin: :D

Anonym sa...

Upp till bildbevis, kan man cykla i gummistövlar???

Själv ångrade jag mig när jag just lämnat Gustav på dagis. Mina fötter blöta, hans torra...

/Jenny

Linda K sa...

jenny: ok, bildbevis kommer...

/Linda med torra fötter

Anonym sa...

Uma posen är klockren! Den röstar jag för!

Linda K sa...

kattis: jag känner pressen...

Anonym sa...

Ser mycket fram emot Linda goes Uma! Mitt förslag blir en klassisker - Linda goes Holy Golightly i Breakfast at Tiffanys ;)

Glamourbibliotekaren sa...

Linda goes E.T.!! Linda goes E.T.!!!!

Linda K sa...

hotspot: förslagen blir bara bättre och bättre :D

glamourbibliotekarien: HA HA HA VA? Då skulle jag ju vara...naken? med ett finger i luften.

Översättarhelena sa...

Den här Marilyn Monroe-posen kanske. Maken får ligga på golvet och blåsa med hårtorken.

Linda K sa...

översättarhelena:*skrattar vid tanken på hur det skulle se ut* ont om såna klänningar :P