lördag, september 23

Hemma bäst

Nej nu vill jag inte ut och resa mer på ett tag! Borta bra. Och helt ok och roligt. Men hemma bäst. Och make och son. Har handlat en böcker och tidningar, sett och lyssnat på en massa författare och andra kändingar, druckit på tok för mycket vin, dansat halva natten, blivit igenkänd som Linda K (kul att ses! :D) och träffat kompisar.

Så här såg jag ut i förrgår och igår.

Nu ska jag in till stan med sonen och flanera på gator och torg. Känn ingen sorg för mig Göteborg. Äh vadå, det passade så bra in...

6 kommentarer:

Minna sa...

Skönt att du är tillbaka i Stockholms varma famn.

Kerstin sa...

Välkommen hem snygging. Fan, vad fin du var igår.

Anonym sa...

jag ville också vara där... suck. Det får bli sen - när jag blivit stor ;)

Linda K sa...

minna: stocjholm i mitt hääääärta... :)

kerstin: : man tackar. Och man tackar :D

hedgehog: ;)

Petra sa...

Hej!
Kul att ses snabbt på Park - även om det var snabbt! Hoppades ni hittade någonstans att dansa!

Linda K sa...

petra: vad det än var så inte var det nyktert (från min sida)... vi dansade halva natten på kulturhuset, nån privatfest tror jag :D