söndag, september 3

Fashion report från landet

Farmor var åter igen outstanding i vit skjorta, egenhändigt stickad marinblå väst med knäppning fram, beige pressvecksbyxor och söta skor. Mer vardagsärtig tror jag inte en 91-åring kan vara i växthuset.

Själv var jag ganska misslyckad med svarta ballerinor på regnig grusväg. Jag ser verkligen fram emot ett paket som är på väg från en vänlig själ. Mer om det när paketet dyker upp :)

Har fått överta två skärp från styvmodern. Ett brett svart och ett vitt skinnskärp som kan bli ärtans till klänning eller kjol eller vad som helst om man vill vara lite extra fin. Inspirerad av allas min Carrie demonstrerar jag dom så här:



UPDATE: Känner att jag måste förtydliga. Jag ämnar inte ha skärp på bar mage, ville bara stila lite a la min idol :)

18 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken platt mage du har!
Jag hittade en fin acneblus på blocket men det är S så jag vågar inte köpa.
Kanske något för dig
ewac

Anonym sa...

Nej det här var inte snyggt! Nog för att du har kroppen att bära upp vad som helst men skärp över naken hud? Nääeee?

Linda K sa...

ewac: mja jag åker nog till outleten om jag vill ha acne. dom kan vara så olika i storlekarna, ibland har jag medium ibland x-small!

jenny: ja nu var det inte tanken för framtida bruk. ville bara synliggöra skärpen på så sätt :)

Cissi sa...

Åh vad avundsjuk jag blir! Innan sommaren hade jag en lika platt mage som du, men två månader med drinkar och grillsåser har begåvat mig med en liten put...:(

Linda K sa...

fröken bokmal: det var samma med mig innan jag tog till min vita månad. och förresten, lite put tycker jag är ganska gulligt. en pot belly :)

Kerstin sa...

Snygga!!! Vilken snäll styvmor - inte alls som Askungens!

Linda K sa...

kerstin: :)

linda m sa...

åhh, vilken mage!! avis°avis ;-)

Linda K sa...

linda: ha ha tack! :)

Anonym sa...

Inte riktigt min stil men jag är otroligt avundsjuk på din mage!! :-)

Linda K sa...

sandra::P

Anonym sa...

Ahaa! På så vis, ja då var det svarta snyggast! ;)

Linda K sa...

jenny: :)

Anonym sa...

Du är så j* grym Linda!!
;)

Linda K sa...

mocca: fniss, tack :)

Anonym sa...

och jag vill också berömma fina magen? vad är mirakelknepen? hur tränar du? vad äter du?

haha :D

skämt åsido, men det vore kul med en "LINDAS 10 STEG TILL PLATTMAGEN" hihi ;)

Anonym sa...

Haha :D det skulle ju inte bli ett frågetecken efter "...berömma fina magen..." utan ett utropstecken. Hihi ;P

Linda K sa...

andrea: tack vad gullig du är! knep och knep... försöker äta sunt och måttligt (vilket ofta misslyckas på helgerna ;), träna så mycket jag hinner (typ 2 ggr i veckan) och så gör jag hundra situps varje kväll innan jag lägger mig. Då bli maggen ok :)