söndag, september 10

Halvt pris - dubbel glädje



Filippa K - vi tackar dig. Amen.

6 kommentarer:

Minna sa...

Sjukt snygga. Jag nästan grina av avund. Jag HATAR att jag ska ha så långt till Barkaby. Men det finns bra saker söder om stan också... bara det att jag inte kan komma på en enda nu när jag stirrar på dina snygga brallor!

Anonym sa...

Snygga ...
ewac

Linda K sa...

minna: SÅ långt är det väl ändå inte? :)

ewac: tackar :)

Linda K sa...

minna: SÅ långt är det väl ändå inte? :)

ewac: tackar :)

Anonym sa...

Hi Linda....another weekend has come to an end. Hope you had a good one.

I like the wide legs on those pants. Overall I think I like wide or flared better than "skinny".

Speaking of skinny, see the new Audrey Hepurn video for GAP skinny black pants at: www.gap.com

Linda K sa...

bobk: I like both skinny and wide. that video is so cool! She´s lovely. We don´t have GAP in Stockholm anymore :(((((