måndag, september 11

Här ska listas

Hittade en lista hos Emelie som jag inte sett förut. Tack för lånet :)

Senaste impulsköp: Impuls, vad är det? Man shoppar väl liksom bara...
Bästa fikat: Helgmornar vid frukostbordet när maken gör go-latte.
Färg du hatar: Gör nog inte det.
Någon som gör dej förbannad: När man gör illa barn och djur.
Så får du motion: Antingen genom friskispass eller genom att dra världens shoppingrunda på stan.
Om du var en blomma: Så vore det jättekonstigt.
Det dyraste du äger: Sonen och maken såklart :)
Tidigaste barndomsminnet: Klistermärken i form av händer på mitt leksaksskåp när jag var nånstans under tre.
Första frågan du ställer till ny bekantskap: Tjabaläge? Nä jag vet inte, det varierar nog.
Samlar på: Vackra ting.
Underskattad grönsak: Kronärtskocka kanske?
En bil är: Bra att ha när man ska storhandla eller åka till Ikea eller på semester.
Pryl du inte kan vara utan: Kameran.
Ditt livs aha-upplevelse: Att jag överlevde sonens förlossning.
Lyx är: At vara med mina nära och kära.
Tidningar du prenumererar på: Elle och Elle Interiör.
Du gör med 100 upphittade kronor: Går till leksaksaffären med sonen!
Nån du saknar: Min farfar. Och flera andra jag inte har hos mig längre.
När grät du senast: Igår när jag skrikit dumt åt sonen.
Du tycker det är tantvarning: Tycker tantigt är rart. Är jag tant då?
När är du gammal: When I´m sixtyfour. Närå, men det passade liksom in. När jag är nittiosju.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Nice lista. Som du kanske vet, blev jag list-galen idag, men jag tror jag väntar till imorrn med att sno den här också. =)

Emelie sa...

Varsågod, hehe... Kul att se!

Anonym sa...

Det dyraste du äger......
*L* blir varm i hjärtat!

Minna sa...

Det blev den gråa baskern från Indiska... och den där rutiga grå gubbkepsen. oh yey! Looking so fine now.

Minna sa...

Det blev den gråa baskern från Indiska... och den där rutiga grå gubbkepsen. oh yey! Looking so fine now.

Kerstin sa...

Kul. Jag snor den!!!

Linda K sa...

sofia: take your time :)

emelie: :)

mocca: dagens sanning :)

minna: kul! :D

kerstin: klart du gör :D

Veckans KK sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Linda K sa...

atomflickan: men HALLÅ BLOGGAR DU IGEN!? hur har jag missat det?Jippi! :D

Anonym sa...

den listan är verkligen överallt. inte så konstigt att finna den hos listornas drottning! ;)

Linda K sa...

sigrid: fniss :)