onsdag, juli 9

Poesi

Ni vet när Carrie läser ur Vogue för sin Russian lover som vore det poesi? Så känner jag för den här beskrivningen av min lilla kofta:

Fantastisk liten wrapkofta från systrarna Dagmar. Användbar till mycket, fantastiskt kvalité. Trekvarts långärm, liten mudd vid ärm- och plaggslut. Perfekt att ha över den lilla svarta eller annan skön sommarklänning.

Du kan knyta den eller använda henkan. Vänder du på wrapen (upp och ner) så har du en bolero till finklänningen.

60% Bomull, 40% Viscose
Handtvätt


Den är förresten till salu här!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad uppfriskande med en intellektuell blogg bland all yta!

Härligt tycker vi på vår blogg!

Kram

Annie - PD sa...

Vackert som bara den... :)

Anonym sa...

Nu tänkte jag be dig om ett råd, jag flyttar till Stockholm nu och funderar på vart det bästa biblioteket med det största utbudet ligger? Sedan undrar jag om deet finns ngn butik bara med Filippa K då jag måste inhandla nya svarta byxor ( och gärna grå) på studs?

Linda K sa...

chewingguns: ja nån måste ju hålla ställningarna ;) kram!

annie: mmmm:D

miah: oj! det beror lite på vilken sorts litteratur du suktar efter. stadsbiblioteket vid odenplan är ju maffigt och fullt med böcker. å andra sidan är det nog mindre köer på nya böcker på mindre bibliotek runtom i förorterna (om du ska bo i en sån). du är välkommen till mitt jobbibliotke om du vill ha rapporter om totalförsvaret ;D filippa k-butiker finns på Grev Turegatan, Biblioteksgata, Götgatan... och så finns det på Åhlens city och NK. Lycka till!