fredag, juli 11

Ett par dagens

Dagens:
  • mogna: jag provade en långärmad grå top på Acne som trots rea inte var billig, lämnade den och gick till H&M och köpte en för en fjärdedel av priset.
  • komplimang: Du har så j*kla snygga ben! Sa Polly.
  • chock: getingarna...
  • glada lax: dottern har nog skrattat nästan hela dagen.
  • finaste: mamma i färgmatchad tunika och leggings. Hon har fattat det där med monokromt hon!
  • hurra: jag kommer i nästan hela min garderob nu. Men inte mina skinny jeans än.

6 kommentarer:

Polly sa...

ja, det sa jag! :*

Polly sa...

ja, det sa jag! :*

Vesna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda K sa...

polly: gulle :)

Anonym sa...

Får man fråga hur mycket du gick upp under graviditeten?
Har nu i v 33 gått upp 15kg och tror inte att jag ever kommer att komma in i mina "gamla" kläder:(

Linda K sa...

vesna: jag slutade väga mig vid 15-16 kg. vill inte veta... men det är klart du kommer i kläderna igen sen :D