torsdag, november 1

Mys i vårt hus

Jag har blivit heminredningsbesatt. Märks det? Tänker bara kuddar, nya gardinstänger, utbyggnad, ommöblering, bokhyllsinnehåll och orkidéer. Observera: tänker. Och det är nog bra det, skulle kunna bli fullkomligt bankrutt om jag satte alla mina planer i verket. I morgon blir det iallafall Ikea.

The list:
  • stearinljus
  • tavelram till kakaotavlan
  • stekspadar
  • foder till lapptäcke
  • lakan = baksida lapptäcke
  • två kuddar 50x50
  • byt skärbräda

    Har jag glömt nåt?

14 kommentarer:

Minna sa...

mej.

Anonym sa...

Var har du köpt kakaotavlan? BTW min kompis Lotta och jag ska också dit (Barkaby) under dagen så ser två långa kvinnor som ser ut som negativ av varandra så vet du ;-)

Anonym sa...

Det jag läser hittar uppenbarligen inte rätt i styrcentralen, du ska dit imorgon och vi idag, nåväl happy shopping :)

Viveca sa...

Tja glömt och glömt. Om inte, kommer du på tusen saker till när du går på IKEA. Så är det alltid med IKEA.

Anonym sa...

Är det modersinstinkten som gör att du vill sätta bo, kanske..? ;)

Terése sa...

Värmeljus! :)

Anonym sa...

Jag ställer samma fråga som elin, håller du månne på att sätta bo? Faschinerande hur naturen styr våra liv.

Linda K sa...

minna: nej dej har jag inte glömt. dej träffar jag på söndag!

cosmopolit. beställde från skåne tror jag det var. ser ni en kvinna med mage är det jag :P

jaha, då ser ni mig inte.

viveca: jo.

elin: inte omöjligt :)

terese: nä såna har vi många hemma :)

ullis: så kan det vara. i kombination av höst = vilja vara inne och mysa.

Anonym sa...

Toaborstar! Ett obligatorium när man är på IKEA :)

Prästfruarna sa...

Prästfruarna ska också till IKEA i morgon, så då kanske vi ses!

J

Peter sa...

Jag vet hur det är. Sängar och kuddar och bokyllor och annat trams. Jag kommer inte ens ihåg när jag köpte nåt viktigt. Som kläder.

Linda K sa...

anna klara: Det har aldrig hänt mig, visste inte ens att det fanns där. det är ica för mig :)

j: not if I see you first :P

peter: och du är inte ens tjock! ;O

Anonym sa...

Servetter! Det är ju ett måste när man är på IKEA! ;-) Diskborstar också, förresten.

Linda K sa...

helena: ja det brukar det vara, men nu är jag välekiperad på den fronten också :)