måndag, november 26

Vad betyder det här?


11 kommentarer:

Dorisettan sa...

Extra dyra plagg?

Linda K sa...

dorisettaN. Ha ha ha, ja förmodligen!

yllet sa...

Jag får gröna hörn (eller gula? eller är de blå??) så fort jag öppnar excel.

Linda sa...

det borde ju du veta som är The Master Of Tags....

Linda K sa...

yllet: HA HA HA! det här är i LaRedoute! :D

linda: shit, är jag? ja i mina egna blaskor ja, men hos LaRedoute är jag helt lost. inte förklarar dom nånstans heller :(

Anonym sa...

Hos La Redoute betyder det att ev. rabatter inte gäller på produkter som är märkta med "gröna hörn"

Annie - PD sa...

Fast jag fick 25% på min kofta som var märkt med Gröna Hörn så det kan inte stämma...

Mie sa...

Grönt är skönt och det får man betala lite extra för;)
Kanske är det ekologiskt med barnarbetare som HM?

Linda K sa...

karin s och annie: hm, mysko...

mie: grönt är definitivt skönt :D inga arbetande barn dock, om jag får be!

yllet sa...

anade att det inte hade med excel att göra. men de är konstiga var de än dyker upp de där hörnen! :)

Linda K sa...

yllet: jag instämmer! :D