torsdag, november 1

Grand finale

Jättesugen på att kolla in på Hökens gata 7 i eftermiddag, men jag borde nog åka hem och krypa ner i raggsockorna istället. Ni som känner er alterta, shoppa med mig i åtanke!

Höstrensning hos Wardrobe Stockholm!
torsdag 1 november - lördag 3 november

Sista chansen att fynda finfina höstplagg till superpriser i butiken. Vi har upp till 50% rabatt på massor av höstvaror. Dessa sista dagar slänger vi in mer plagg och sänker ytterligare. Dessutom vrakpriser på blandade godbitar som blivit kvar från tidigare säsonger.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska köpa nada. NADA den här månaden.

Minna sa...

jag skulle just skriva: jag ska tänka på dig när jag handlar...

men sen såg jag saras kommentar och tänkte om...

Linda K sa...

hedgehog: nä för du har väl inte heller så mycket kontanter i den nya plånka? ;D

minna: och du ändrade dig bara sådär?

Anonym sa...

Och jag bor inte i Sthlm men det gör inget för jag har köpstopp ! Inspirerad av Feminartikeln, gör jag och väninnan ett försök (en lightvariant)... förra gången gick det inte så bra. :)