tisdag, november 20

Hej Aston


*love is in the air...*

16 kommentarer:

Anonym sa...

En sån har jag haft ett tag nu, älskar den över allt annat! Perfekt till precis allt. Grattis till ett bra köp!

Anonym sa...

hej Aston och välkommen till Sverige. Hoppas att du ska trivas bra!

Anonym sa...

Den var jättejättefin! Vill ha varning/ från en med köpstopp......

Linda sa...

jättefin.
jag är ju som bekant sjukt nöjd med min joel, som ju oxå ör en herrmodell och messenger.stil. det är så enkelt när man behöver ha händerna fria.
grattis till ett bra köp!

Viveca sa...

It is lövely!!

Smartasmia sa...

Ahhh...det där är ju min ena katt. Aston, alltså. Det riktiga namnet:-) Fast den här Aston verkar vara lite mer väluppfostrad. Och han är rackarns så snygg!

e sa...

Åååå vilken fining!

Linda K sa...

anna: känns som en ultimat hänga-på-rumpan-väska!

hedgehog: han kommer att ääälska sverige :D

cicci: mmm. jag har också köpstopp. alltid.

linda: tack så mycket :)

viveca: eller hur!

smartasmia: cool namn på cool katt! och väska :D

e: mmm :)

Annie - PD sa...

Men HEJ!
Du var jättesnygg och verkar väldigt trevlig.
Hoppas att du kommer trivas hos Linda K annars finns jag här som vikarierande bärare.
Mvh
Annie

Linda K sa...

annie: hm, ska motvilligt hälsa honom det ;)

Polly sa...

Värsta schyssta skötväskan, ju!

Linda K sa...

polly: ja! fast inte för blöjor, bara för mamman! :D

Polly sa...

Jamensjälvklart!! :)

Linda K sa...

polly: :D

Anonym sa...

Aston ser ju finfin ut! Nästan så att min kärlek till Joel får sig en törn. Hmm.

Linda K sa...

anna krimskrams: så så, alla kan samsas! :D