onsdag, november 14

WTF

Om WTF passar någon gång så är det väl nu! Jag jobbar sent ikväll och kände att lakritsdäck var en ren nödvändighet. Till jobbets godisutomat. Som vägrade leverera! Och inte gav mig pengen tillbaka heller. Skitmaskin. Nu är jag mer sugen på lakrits än jag varit i hela mitt liv.

PS. Jag vet att det inte heter åpple, men jag blir glad varje gång jag ser det så det får vara kvar.

UPDATE: Inte nog med lakritsen. Nu är det en kvinna här som ställer sig alldeles för nära hela tiden och som måste putta lite på mig varje gång hon säger nåt. Jag ryser!

UPDATE II: Som dessutom står utanför mitt rum och snackar skit om konst jag har köpt in.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Lite som Aaron, The Close Talker i Seinfeldt? Usch!

Anonym sa...

På henne bara!

Anonym sa...

Såna får man sparka på smalbenen... =0)

Anonym sa...

skit käring
ewac

Åsa sa...

WTF från mig oxå!

Sara sa...

Har du inget åpple kvar som du kan kasta på henne? Lite i smyg så där...

Linda K sa...

tomas: typ.

anonym: försöker snarare dra mig UNDAN! ;)

kojja: he he :P

ewac: japp.

stumpan: tack!

sara: ha ha, nä men en gammal banan borde funka?

Anonym sa...

jag kan slänga en möglig citron på henne, har en i kylen faktiskt.

Linda K sa...

hedgehog: be my guest :D

anna sa...

nämen va fan! (hoppas det känns bättre idag)

Linda K sa...

fru a: mycket, tack! hon är bara fullkomligt förvirrad den där donnan.