torsdag, november 22

Upp och ner

Jag går från galenpigg vissa kvällar till att stupa i säng vid nio andra. Igår var jag väl helt slut efter all ilska och irritation. Knäppa cd-leverantörer, ännu knäppare Blocket (som efter en rejäl utskällning från mig meildeles ändrade sig och sa att det var ok att lägga ut annonsen) och dagispersonal som tycker det är konstigt att vi vill att sonen har tillräckligt med kläder på sig för att inte frysa utomhus.

Så nu är jag helt matt. Schack matt. Får man lägga sig i vilrummet då?

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja - det får man. Själv tänker jag också göra det efter värsta kaoset som inkluderar: hoppade kedjor, försvunna cykelpumpar, lås som sitter på fel cykel, nyckelflytt samt irriterade familjemedlemmar.

Och det innan åtta liksom :)

Linda K sa...

hedgehog: men du är ju SJUK, du SKA ligga ner!

Anonym sa...

jag är friskare idag :)

Linda K sa...

hedgehog: hurra för dej! :)