lördag, november 17

Inse fakta

Jag kom till insikt idag. Att jag är gravid. När jag var typ i vecka 22 förra gången befann jag mig i Barcelona. Då flängde vi också i diverse butiker, och jag köpte en pashmina. Eftersom jag såg grotesk ut i de flesta plagg jag krängde på mig.

Historien upprepar sig. Jag ser inte bra ut i kläder. Vanliga kläder alltså. Provade en underbar kofta på Mulberry, som i vanliga fall hade funkat utmärkt. Men hur kul är det att köpa sånt man kommer att kunna ha nästa höst? Booooring.

Så jag fick mig själv en väska istället. He he. Den passar mig som handen i handsken!

7 kommentarer:

Smartasmia sa...

Aha! Din lilla busa där. En väska bidde det minsann:-)

Linda K sa...

smartasmia: cos I´m worth it :D

Minna sa...

Bra jobbat!

Nu ska jag gå på KENT!!!

Linda K sa...

minna: yey!

Anonym sa...

åh - en messenger kanske?

Frida sa...

väskor kan man alltid shoppa! hurra för dig!

Linda K sa...

hedgehog: typ :D

frida: jag leve! ;D