fredag, november 30

Väx upp!

Jag blir vansinnigt på vuxet daltande. Det kan man göra med småbarn om man vill, men vuxna människor får väl för *** lära sig att följa vad som gäller och bara acceptera det. Där jag jobbar verkar många vara livrädda för det.

- Men tänk om dom inte går med på det då, tänk om dom blir ledsna eller upprörda om vi gör så här?

Vi är tusen pers på mitt jobb. Ska alla göra på sitt eget sätt blir det på tusen olika sätt.
Vi är 200 pers i en förening som jag sitter med i styrelsen på. Om vi inte ska "göra nån ledsen" ska vi låta alla 200 få som dom vill. Det blir ju sktibra och (som Minna skulle sagt) bauta-smidigt!

Jamen guuuuu vad skönt det ska bli att vara "ledig" ett år. Då ska jag dalta så det står härliga till. Med bäsen!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet! Ibland på mitt jobb tror jag att jag befinner mig på lågstadiet. Är så trött på det där: "Åh, hoppas inte X tog illa upp nu för att jag bad personen göra si eller så eller för att jag sa det och det". En person brukar dessutom springa iväg och dänga igen dörren till hennes kontor om hon inte får som hon vill... Förskolan?

Minna sa...

:D

tror du verkligen att jag ahde fått till det så bra????

Linda K sa...

linda g: helt otroligt hur folk kan bete sig.

minna: nä, men jag skrattar fortfarande när jag tänker på din urusla replik :D

yllet sa...

Haha. Ja man kan bli tokig! Och dessutom, det är ju bara ett jobb!

Minna sa...

den var verkligen USEL!

Hahhaha!

Linda K sa...

yllet: som vissa tar på blodigaste allvar ;)

minna: en klassiker :D