tisdag, november 27

Min klubb, din klubb?

Ja om någon ska göra det är det väl Mark.



Ninna ninna, jag gör lite gratis reklam för min bokklubb. Den är inte bara bokklubb, den är teaterförmedlare också. Med det fantasieggande namnet Böckernas klubb. Visserligen är det tyvärr inte alltid det billigaste alternativet, och jag köper ganska sällan böcker därifrån. Men varje månad kommer en utmärkt tidning med ypperliga tips och recensioner. Och som sagt, man får ständigt och jämt gå två betala för en-erbjudanden på teaterföreställningar, författarmöten och sånt, och det utnyttjar jag desto oftare.

Vill du bli medlem? Om du vill kan du bli det via mig så får jag en bok :)

10 kommentarer:

Anonym sa...

har mailat dig.

Anonym sa...

Jag vill gärna bli medlem. Man är alltså inte förbunden att köpa böcker varje månad? Vad kostar medlemskapet?

Anonym sa...

Det passar mig utmärkt eftersom jag på hälften jobbar med kultur,
Hur anmäler jag mig?
ewac

Glamourbibliotekaren sa...

Så fin du er i dag!

Linda K sa...

annalena: och jag till dig!

elin och ewac: tyvärr kan man inte värva medlemmar via deras hemsida utan måste isåfall skicka det med vanlig post. Vilket jag gärna gör om ni är intresserade. maila mig om ni vill att jag värvar er (bra för mig och bra för er) eller gå in på www.bockernasklubb.se och kolla under Bli medlem (bra för er och helt ok för mig) :D

glamourbibliotekaren: tack söta :D

Anonym sa...

Linda, your days for fitting into those jeans is going to soon come to an end!

Linda K sa...

bobk: bob, that´s almost insulting! those are maternity jeans and they will fit until march thank you very much ;)

Anonym sa...

instämmer med ditt inlägg !!! Jag är med :)

Linda K sa...

cicci: tummen upp!

Anonym sa...

LOL.....I didn't know they were maternity jeans!! My Swedish is quite limited. I withdraw my comment.