måndag, november 19

England x 3


7 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga outfits! :D Och som nagellacksjunkie så kan jag ju inte låta bli att undra vilket snyggt lack det är du använder... Så - vilket snyggt nagellack har du på naglarna? :)

Linda K sa...

johanna: tack! det är mavalas rio :)

Anonym sa...

Jag håller med. Grymt snygg färg! Och du är också snygg! :)

Linda K sa...

cicci: tack söta :)

Anonym sa...

Den naturvita (tror jag) koftan, var kommer den ifrån?! Såg den på en tjej på ett café i förra veckan och ångrar så att jag inte gick fram och fråga var hon hade köpt den :) Om det är samma som hon hade så "fattas" det en knapp mitt på bröstet - väääldigt snyggt.

Anonym sa...

-frågade- såklart. Hehe.

Linda K sa...

emma: den är från Hope! fyndade den på Awsome rags-rea för nåt år sen. lite cashmere i så den är gudomlig :)