fredag, juni 8

Solskenslunch


Vad händer när Linda och Sicilia lunchar en fredag? Jo det blir shopping efteråt. Och vad blir det? Jo det blir skor. Min söta kollega inhandlade igår ett par underbara sandaler, som satt på foten idag. Jag provade också, och sen gick dom liksom inte alls att få av. Fick helt enkelt ta dom. Dom är nästan mjukare än kattungar.

Nu rapar jag sushi. Den intogs i solskugga på en filt i gräset utanför jobbet. Alla som gick förbi såg så glada ut. Sommar sommar sommar!

UPDATE: kollegan fyndade också finfint!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Å så fina. Men du, Siclila heter jag väl inte. Rätta, rätta. Tack för fin lunch. Kram/ Tryckfelsnisse

Linda K sa...

sicilia: ha ha ha sorry, jag var så exalterad :D

Anonym sa...

Åh vad fina OCH prommenix-vänliga! :D Är de svarta eller mörkbruna?

Linda K sa...

anna krimskrams: svarta som natten :P

Mie sa...

Du har min djupa och fulla förståelse. Jag har oxå trånat efter de sandalerna.. Kanske bäst jag springer o köper innan de tar slut;-)

Linda K sa...

mie: and off u go! :D varning: har du en gång satt på dig dom går dom inte att få av!

Anonym sa...

Exakt de skorna har jag också, fast i brons/brunt. Skitsnygga alltså. :D

Anonym sa...

Ja vet! De är grymt sköna - mina har också växt fast :)!

Linda K sa...

anonym: och skööööna!

sandra: lossnar dom nånsin?

Anonym sa...

Skitsnygga! Vad kostar de? Jag vill genast ha, trots att jag redan äger ett par liknande..