fredag, juni 15

Äsch

När jag är på dåligt humör eller ledsen försöker jag, när jag lugnat ner mig, tänka på allting som faktiskt är bra i mitt liv. Sånt som gör livet värt att leva. Sånt här:
  • min man som jag älskar mest i världen och som jag aldrig vill vara utan.
  • min son och mina bonusbarn, kan börja grina när jag tänker på vilken tur jag har.
  • alla mina föräldrar och min bror och alla andra människor som jag älskar att ha omkring mig.
  • vänner, vad gör man utan såna liksom?

Äsch nu börjar jag känna mig patetiskt. Men det känns bättre iallafall.

26 kommentarer:

yllet sa...

Du är inte patetisk! Det är ju helt sant! Hejja dig.

Anonym sa...

Du har otroligt fina kläder, du är rolig och bidrar med både inspiration & humor dagligen till många du säkerligen inte känner till.

Anonym sa...

Jo, det skadar inte att tänka efter på allt bra man har ibland. Tänka till lite på att uppskatta vardagen.

Anonym sa...

glöm inte att tänka på att du är en varm o rolig tjej också, det är inte fy skam det heller! :)

Anonym sa...

Men gumman, det där låter inte roligt! Vad hände igår?

Unknown sa...

Alla kusiner då? Vi älskar dig.

Anonym sa...

Kram och trevlig helg!

Linda K sa...

yllet: tack!

anna: usch nu börjar jag nästan grina, tack vad snäll du är :)

åsa s: mmm.

Linda K sa...

aslla: nu börjar jag gråta på riktigt. tack för att ni är så snälla!

Mie sa...

Ja men du är hemskt uppskattad här på nätet oxå! Om det är till ngn tröst... Var snäll mot dig!

Anonym sa...

men - här kommer en jättestor kram till dig så du blir glad igen :)

Linda K sa...

mie: tack rara!

hedgehog: tack, kram tillbaka! :)

Linda sa...

Linda. en stor fredagstanke till dig. från mig. och en kram. och en kaffe. och en kanelbulle. solsken. blått hav. sandstrand. ledigt. semester. bra bok.

du är frisk, vacker och smart. glöm aldrig det.

Linda K sa...

linda: och du är världens gulligaste, tack! nu tar jag ett lunchdopp i det där blåa havet. med bulle i mun :)

Smartasmia sa...

Världens bästa Linda K får inte vara ledsen/nere...inte så mkt i a f! Tokstor tröstkram till dig, snyggingen!

Mia sa...

Jag är också på ett vansinnigt dåligt humör i dag. Håller med att man måste bli bättre på att fokusera på det bra man har, skärskilt när ens arbetsgivare nått nytt lågvattenmärke! Nytt jobb sökes!

Minna sa...

Usch inge roligt och vara ledsen, men efter lunchdoppet i havet med en bulle i mun så hoppas jag att det känns bättre. kram

Linda K sa...

smartasmia: tack söta, jag rycker upp mig :)

mia: då håller jag tummarna för dig!

minna. Det gör det :) kram i retur!

Anonym sa...

kom på en sak till, det är ju fredag idag o det är ju värt att fira med ett glas vin, kanske till och med gå på lokal ;)

Linda K sa...

johanna: vin ja, lokalen får bli hemma :)

Anonym sa...

ledsen hör till livet.tror det är nån slags terapi för att det glada ska komma igen.för det gör det ju alltid!! YIPIII kram dig

Linda K sa...

mum: kram till mamman tillbaka!

Anonym sa...

alla har vi våra upp och ner gångar :-) Brukar med tänka lite så där.

kram
Sandra

Linda K sa...

sandra: kram.

Sara sa...

Bra tänkt! Alla behöver vi vara arga/ledsna ibland, men det är ju skönt att ha något som får en på bättre humör igen. Vad härligt att du har så många bra personer i din närhet!

Linda K sa...

sara: ja det hjälper ju:)