måndag, juni 18

Bikinin vägrade

Bara för att. Därför provade jag Twilfits randiga bikini. Underdelen satt som en smäck, den lite bredare modellen. Så var det överdelen. Hakkapelitta. Den fanns i tre varianter. Balkonett, trekants och sån där...korvmodell? Jag hade liksom riktat in mig på den senare eftersom jag inte har den sorten.

Jag tog inget kort på eländet. Dels för att bespara er överdrivna skrattkramper, dels för min stolthets skull. Det fanns bara ministorlkar kvar. Nema problema trodde jag. Och trodde fel. Alltså, kan den bandåmodellen se särskilt snygg ut på någon? Har man mindre behag försvinner dom i vilket fall alldeles. En för liten storlek förstärkte väl bara det bisarra resultatet.

Balkonett hade jag kunnat använda som förvaring av mindre ting såsom tuggummipaket och nycklar, där fanns nämligen gott om plats kvar efter att jag satt den på mig.

Trekant ville jag inte ha (Jan jag vet att du kommer att kommentera den meningen!).

Bra för mig då eftersom jag gick tomhänt därifrån.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen, då är vi två. Provade för ganska länge sedan, dvs när det fanns storlekar kvar, men det spelade verkligen ingen roll. Trosorna bra men överdelarna...Vojne... Jag gick därifrån tomhänt. Vilket jag iofs tog igen på Hempat bredvid ;-)

Minna sa...

hahahhaah, du jag tog en balkonette och du kan ju tänka dig hur jag ser ut i den. jag tog den största storlek som fanns. hoppas att jag kommer i den nästa vecka...

/Birgitte Bartutt

Linda K sa...

maria: ja man skulle kanke testa en variant nån annanstans... men jag gillade det randiga!

minna: HA HA HA!!! :D

Mie sa...

Bandå nej tack o trekant nej tack.. Man vill ju inte framhäva platta små behag eller... Nej balconette eller push-up med byglar ska dé va!

Anonym sa...

Själv har jag ju blivit generöst erbjuden en trekant, men jag avstår.

Camillas lockar sa...

Jag vill inte heller ha trekant (haha!), utan hellre lite fylligt och puschigt (moahahaha!)! *garvar*

Linda K sa...

mie: vi kör på det :D

polly: *skrattar högt*

camillas lockar: *garvar vidare*

Anonym sa...

Och jag väntar på en kommentar från Jan...

Unknown sa...

Nej tack. Jag passar inte heller i trekant. Jag kör Halterneck med Push up. Jag får finast klyfta då.

Linda K sa...

jan: gud vad skönt att höra en expert tala!