fredag, juni 15

:S

Idag skriver jag en massa dagbok istället.

Hej.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en bra dagboksdag :-) men skynda dig tillbaka till Bloggland för vi saknar dig redan :-)

Var kan jag hitta ODd MOlly i Sthlm? Jag tänkte satsa på något plagg nu när jag inte är gravid längre och kroppen börjar anta sin ursprungliga form igen. Har inte varit på stan på evigheter (läs 5-7 månader..) förutom lite shopping id div barnbutiker på söder så jag har noll koll.

Linda K sa...

jessica: tack, det ska jag :)

Odd Molly är fruktansvärt utplockat och slutsålt överallt nu. Vad är du ute efter? Klänning/ blus/ top/ kofta? Ett tips är att kolla på tradera och blocket. Eller invänta höstens kollektion. Brukar finnas på NK, Åhlens City, Riddargatan 12, Jackie i Kista centrum (där finns faktiskt fortfarande en del kvar nu! hittade min blus där) och säkert många andra ställen... Lycka till!

Anonym sa...

Hva heter blusen du har på i dag? Er bare sååå fin!
Ønsker deg en god helg! *Klem*

Linda K sa...

merete: det är en odd molly, den heter 398 x-stitch poplin blouse tan, kolla närmar här, under våren 2007: http://www.oddmolly.com/

Tack detsamma, ha en härlig helg :D