torsdag, juni 14

Inte uppsatt en dag för tidigt!


19 kommentarer:

Anonym sa...

Exakt likadana skyltar har vi på min arbetsplats...man förvånas över att det verkligen behövs (men det gör det!)

Anonym sa...

Hade en lite fråga bara, om man ska lägga ut en till salu annons på några jeans, ballerinas och lite hudvård är det blocket som gäller då? Tack och kram!

Anonym sa...

det kanske är en dum fråga men vad är det som behöver göras rent egentligen?

Anonym sa...

Uuurrrkk, jag vet, att det tom behövs på damtoaletter är märkligt!

Linda K sa...

petra: ett mysterium. tror dom att de är hårborstar eller?

alexandra: jag brukar lägga ut på blocket. om du vill ha budgivning kan du lägga ut dina grejer på tradera. lycka till :)

johanna: använd fantasin! toalett, nummer två... ;)

polly: här är det värsta ally mcbeal = unisex :O

Anonym sa...

Hahasha! Jag har satt upp såna lappar på mitt förra jobb, det behövdes... Dock blev det mkt bättre efter att de holländska SAP-konsulterna slutat, vad jag nu vill säga med det =)

Använde denna bild som bakgrund: http://partyflock.nl/images/user/49197_large.jpg

Anonym sa...

Sitter den på jobbet eller hemma?

Linda sa...

urk! finns där män så finns där skyltar.

Linda K sa...

mafo: HA HA HA! en mycket liten hund som hotar med slakt om man inte använder borsten :D

mattias: HA HA HA!!! that´s for me to know and for u to find out, honey ;)

linda: är det så? ja, troligtvis :S

Anonym sa...

Det kan tydligen se minst lika illa ut på tjejtoan...UTAN att en kille vart in där =)

(har jag hört...)

Linda K sa...

mafo: ha ha ha! har du hört? snackar tjejerna om det på jobbet? ;D

Anonym sa...

För er som missade årets diss! Stackars Paris Hilton! hihi sååå taskigt men ändå så fruktansvärt roligt!

http://www.videoboom.se/sarah-silverman-dissar-paris-hilton/

Anonym sa...

men jag använde ju fantasin och såg framför mig hur folk missade toaletten som på ett dagis typ...

Anonym sa...

En sån vill jag ha hemma. Tre killar och jag i vårt hushåll.. fatta läget.

Anonym sa...

Ha ha - vi har tagit det hela ett steg längre. På toaletten inne på lagret var vi tvungna att sätta upp skylten: SITT ned vid toabesök + en bild på barn sittandes på en potta (ifall dom inte orkade läsa texten) Liiite renare har det blivit ;)

Anonym sa...

Hehe! :) Jo det var snackisen #1 på fikarasten. Vem som "lämnat" mest...

(vilken nivå på inläggen, but i like it!)

Linda K sa...

lina: oh, ok!

johanna: ja det är fritt för tolkning :D

cicci: :D fast vad fult med en sån skylt i hemmets lugna?

ann: iiuuuuu!

mafo: :D

Camillas lockar sa...

Helt seriöst. Tjejer kan vara så himla snuskiga. Killar är ta mig sjutton bra mycket bättre på att snygga till efter sig. Kan bero på att de inte torkar sig förstås. Urk.

Linda K sa...

camillas lockar: låt oss inte gräva djupare i ämnet ;D