onsdag, juni 13

Mitten av veckan

Hur kan det bara vara onsdag? Det har ju gått minst en vecka sen i förrgår!

Nåja, idag är en rolig dag. Jag ska vara jättebibliotekarig och gå och köpa pocketböcker till bibliotekets Kom-och-låna-böcker-innan-semestern-frukostseminariet nästa vecka. Måste titta in hos
Petra för inspiration!

Ok, bara för menlöshetens skull, saker på mitt skrivbord som börjar på s:
  1. smurfan (hon i smurfarna)
  2. snurra för visitkort
  3. Silvia (drottningen, naturligtvis inte i egen hög person, hur skulle det se ut? Men på bild)
  4. savocado (till lunchen)
  5. sagendan (där det bland annat står att jag ska köpa pocketböcker idag)
  6. spännor (jag vill ha massor, helst i olika färger, muggen jag har dom i är nästan full)
  7. stelefon (både vanlig och mobil)
  8. seminarieprogram till Bok&bibliotek 2007 (får jag gå får jag gå får jag gå?)
  9. stickning (ljug, men åh jag önskar)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så du har inte sykelhjälmen på bordet, alltså? ;)

Linda K sa...

polly: idag tog jag sbussen!

Anonym sa...

jag har tre muggar med spännor :)

Linda K sa...

hedgehog: damn you´re good :D

yllet sa...

Oh! Vilkte lyx att få gå och köpa pocketar till jobbet! Men jag är (inte) långt efter jag! Jag har beställt en bok från Bokus! Till jobbet. "Handbok i IT-säkerhet". Låter det inte spännande så säg! :)

Linda K sa...

yllet: låter som porr för IT-personer :D