fredag, februari 23

Dubbla Don Donna

There´s no shopping like lunch shopping like no shopping I knoow, babababaadiiidadaaadiiiddaaaa....

Hängde med kollegan till centrumet på lunch. Mätta och mysiga trillade vi in på Wedins där halva reapriset rådde. Och se vad blev. Mina är dom stooora, Sicilias är dom smååå.

[blogger vill inte ladda bilder just nu, foto kommer senare]

Vi har härmed infört traditionen lunchdate varje fredag när det är lönevecka. Babababaadiiidadaaadiiiddaaaa....

UPDATE: man kan ju skåda dom hos Sicilia.

16 kommentarer:

Anonym sa...

Ovan babididaadeliodoo:ande påminner tant Mia om det Spirou-album där Marsipulami träffar sin stora kärlek och den kvinnliga marsipulamin dodelidoodar omkring i djungeln:-) Hoppas du fattade ngt där.... tjipp

Linda sa...

...men hos Sicilia kunde man skåda de fina blanka! tänk, jag skulle också vilja passa i lack & läder ehhh nääää men lack & stövlett!

Annie - PD sa...

De var så fina - kollade hos Sicilia... :)
Bra med traditioner som är kopplat till shopping!! :D

Minna sa...

Kollade också hos Sicilia.
jag får inte lön förräns på måndag. buhu.

Anonym sa...

kul kul för dom som fått lön. Jag får inte förrän på tisdag. fyfan vad sugigt det är!!!!!!!

Jag vill shoppa jag med!

Anonym sa...

Superfina! Hur mkt fick ni ge?
/emilou

Anonym sa...

En fråga till:) Är dom redo att användas eller måste man klacka och sula om dem? Hoppas dom finns kvar! :) /emilou

Linda K sa...

mia: jag får en bild, ja :D

linda: alla kan passa i lack! säger hon som tror att alla i hela världen äger minst tio par jeans... ;)

annie: prima! :D

minna: inte vi heller tror jag? dom var billigast :D

hedgehog: som sagt, dom kostade småpotatis :)

emilou: 349 pix :)

Anonym sa...

nu såg jag dom - hur fina som helst!

Frida sa...

Åh, vilken underbar lönefredagstradition! Önskar jag jobbade nära city och hade en shoppingälskande kollega!

Cecilia sa...

Borde inte borde inte, men hela min kropp skriker efter ett par nya skor. Tur att tågen inte gick till Malmö idag (snökaos i Skåne) annars hade det blivit minst ett par skor... De du köpte hade legat i farozonen mycket snygga (kollade hos Sicilia).

Linda K sa...

hedgehog: löjligt coola :P

frida: inga shoppingsugna kollegor? what´s wrong with them?! ;O

cecilia: attans. eller tur kanske? beror på vilken hänsyn man tar till plånkan.. :)

Anonym sa...

de är jättefina, det är väl typ halva reapriset på dem nu! verkligen ett kap! synd att alla små storlekar försvinner så snabbt..

Linda K sa...

anna: sicilia köpte 36:or, stod inte framme men fanns på lagret :)

Polly sa...

fresta mig inte med skooooor!!

Linda K sa...

polly: frest frest ;)