måndag, juni 11

Morgonchock

Det är ju helt omöjligt att sova normalt i dessa heta och ljusa tider. Jag klagar inte, jag älskar värmen. Men i natt har jag vaknat etthundratvå gånger. Och sen chockvaknat när klockan pep. I sonens säng, måste ha förflyttat mig dit under natten. Anledningen brukar vara värme och snark. Sonen själv låg i vår säng.

Uppfriskande cykeltur till jobbet (i bara t-shirt och shorts, that´s hot), men ännu saknas det viktigaste. Kaffe. Det är sällan jag tjuvstartar morgonfikat, men nu är jag farligt nära en kopp svart!
gäääääsp!

9 kommentarer:

Anonym sa...

gomorron - här är det också på tok för varmt... fast jag vaknade i min egen säng :)

svart kaffe är förresten det allra första jag intar på morgonen. Allt annat är bannlyst!

Linda K sa...

hedgehog: morrn morrn! jag vill helt ha mjölk i mitt, men ica har inte öppnat än... :)

Anonym sa...

Aj lavv that armband of yours.

Linda K sa...

polly: u should have one too. not expensive at all. lika a tajgertop from vingåker :)

Cecilia sa...

Samma här... Vaknat hundra gånger inatt och har inte fått mitt kaffe, mjölken var slut hemma och jag dricker helst inte utan mjölk. Men jag ÄLSKAR sommar och sol så jag klagar ej... :P

Linda K sa...

cecilia: I hear you, sistah! :D

Anonym sa...

Aj vill go dit efter jobb today. Solly for kopering, but aj jast lavv it.

Linda K sa...

polly: oh aj dont majnd alls! just funny if vi hävv the sajm :D

Linda K sa...

polly igen: tips! ring och hör om dom har och kan lägga undan, det fanns inte så många kvar när jag var där. fast dom fyller kanske på i och för sig... :)