måndag, januari 2

Wardrobe Diary

I Vogue läste jag nån gång i höstas olika personers "garderob-dagböcker". Så himla kul och inspirerande, det var så jag kom på att jag skulle fota min egen garderob och visa dagens outfit. Nu har jag roat mig själv med att knåpa ihop en egen liten wardrobe diary a la Vogue. Fast min är inte sammanhängade dag-för-dag utan ett hopplock av de senaste månadernas klädpåtagning. Sisåhär.


Klicka på bilden så blir den lite större.

PS. Rosa bloggnamn högst upp på sidan nu. Mitt nya jag :)



26 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad fint!

Anonym sa...

Jättefint! Gillar verkligen din stil!!

Anonym sa...

*fniss* trodde att du jobbade idag...?? ;)

/Polly

Linda K sa...

anna och linda: tack rara :)

polly: knåpade igår kväll, la ut den ida! pilutta ;) Har jobbar jättehårt idag....NOT!

Anonym sa...

Hahaha, där fick jag!
Usch, jag har verkligen inte gjort någon nytta alls. (Men min chef är inte här så det är ingen som ser.....;)
Jag vill bara heeeeeeem!!

Polly, igen å igen å igen

Anonym sa...

Jätteskoj!
Fin stil har du också!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Allt är jättesnyggtm, men mina favoriter är 18 nov (klänningen), 13 dec, 27 dec och Carrieklänningen!

Anonym sa...

Som värsta modetidningen jue! :) Kul och så mkt snyggt att titta på!

Linda K sa...

Tack så mycket alla *rodnar lite* :)

Gagga sa...

Proffsigt o snyggt! Gillar Carrieklänningen mest, för den har jag sett på riktigt. På Sessan :)

Linda K sa...

gagga: den är en riktig prinsessklänning! :)

Anonym sa...

Guud vad fint inlägg (-:

Linda K sa...

mimo: tack! :)

Anonym sa...

Gud vilken rolig idé, får jag låna bilden och visa den på ytligheter och länka till ditt inlägg?

maila mig på ytligheter@gmail.com

Linda K sa...

eleonore: självklart! Vad kul :)

Anonym sa...

Linda - du vinner stilkriget. Jag har inte hittat nån som jag gillat hittills, alla är tråkiga, men jag gillar dig.

Ska försöka få arslet ur vagnen och fixa bilder på mina egna outfits men det är ju så krångligt att få någorlunda bra bilder.

Linda K sa...

anonymous: Tack snälla! Vad har du för bloggadress?

Anonym sa...

Jag har ingen än men vänta bara...

:)

Linda K sa...

anonymous:jag väntar... :)

anita: tack tack! :)

Anonym sa...

Jättesnyggt! Du är en äkta inspirationskälla!

Anonym sa...

Jag älskar din svarta väst från H&M. Var på H&M hittade du den och var det länge sen? Finns det hopp om att jag hittar en nu?

Linda K sa...

anna: tror det har kommit in nya sen jag köpte min. Det var rätt urplockat då. Hittade min på H&M på Stinsen. Där brukar det finnas kvar lite längre. Good luck hunting!

Anonym sa...

Jag har 20 mil till Sthlm och vet inte var Stinsen är, jag undrade snarare på vilken avdelning på H&M det var...

Anonym sa...

gud vilken rolig idé! och uppfinnesrikedom!

Linda K sa...

sigrid: riktigt kul, prova själv! :)

Anonym sa...

Ok, I'm on.