måndag, januari 16

L-I-N-D-A

Hur många Lindor finns det egentligen i bloggosfären? Det kryllar av oss! Kul och trevligt att omge sig men en massa namne-bloggare. Enda nackdelen är att jag ibland kanske missar att svara på kommentarer eftersom jag tror att det är mitt namn som står i kommentarlistan. Ha överseende med mig!


Den här bilden fick jag fram när jag sökte på mitt namn på Google bilder. Den är från en artikel jag skrev när jag gick på Berghs. Om Filippa K-jeans. Hå hå ja ja, det var i min ungdoms fagraste vår... Här kan man ta del av mitt alster.

UPDATE: En till Linda!

8 kommentarer:

Anonym sa...

vi må vara många, men du har den fagraste garderoben. annars verkar vi ha mycket gemnsamt! det är roligt! jag har börjat skriva lindarling-linda så du inte tar miste. annars så är det ju jag som är Linda N om du är Linda K.

Linda K sa...

lindadarling-linda alias linda N: bra, så har jag koll :)

Anonym sa...

jag brukar kalla mig för Linda E så det blir lite lättare =)

Anonym sa...

hehe , yes 3 semlor. det gjorde lite ont i magen efter den incidenten (:

Linda K sa...

linda e: ahhhh tack för en extra bokstav :D najs blogg!

joanna: HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA du är dagens hjälte! :D

Linda K sa...

linda: jamen det var ju DU som skulle va med som länk, inte jag själv! Nu är det åtgärdat. Du är ju en favvo-linda :D

Lindas trädgårdsblogg sa...

Alltså kan man byta namn? Det är ju förinställt när man skriver in kommentaren. Hm, får fixa... sen. /Linda V (Trädgårdslinda) :-)

Linda K sa...

linda V: menar du när man kommenterar? vet faktiskt inte, har aldrig brytt mig om att kolla...kanske man borde?