onsdag, januari 25

Klipp till

Spenkade på Filippa K på Åhlens city idag. Najsa jeansshorts till våren, ganska mörka och gick ner till knät. Kom på att jag har ett par Filippor på vinden som jag inte är helt tillfreds med. Dom är en eller ett par cm för korta och då kan jag inte riktigt gilla dom. Skulle kunna sätta saxen i dom och vips ha mig ett par finfina shorts. Frågan är i såfall var jag ska ta av dom? Strax ovanför knät?

UPDATE: Kom på att jag kan sprätta sömen nertill och få brallorna trygt två cm längre. Pörfeckt. Tycker dessutom det är rätt snyggt när det blir sådär "randigt" och slitet nertill efter sömmarna. Dom får vara så ett tag. Och kanske kortas när det våras...

3 kommentarer:

Anonym sa...

d tycker jag låter som en snygg idé!

Anonym sa...

Eller har du ett paar perfekta shoe cut-jeans! :)

Anonym sa...

Jag vill oxå klippa av ett par jeans och skrev det just i min blogg. Sen efter jag skrivit inlägget surfar jag in hos dig och ser att du precis gjort det jag drömt om;) jag oxå vill ha, ser ju jättebra ut:)!