torsdag, januari 5

Klättrar på väggarna

Närå, inte riktigt. Men nu har jag iallafall ringt och rekat att Janemars i Uppsala har öppet till kl 19, så om lust och ork faller på kan det mycket väl bli en titt på rean framåt kvällningen.

Sonen och jag befinner oss "på landet", och det är hemma hos (sonens) morfar och mormor det. Mitt barndomshem. Vackert och vitt och tyst ute. Promenader och fikor. Bloggning. Börjar känna av asfaltsbarnet inom mig, därav den eventuella turen senare.

"på landet"

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha - jag kan inte vara på landet mer än i högst två dagar utan att få asfalts-abstinens...

Vilket köpcenter som helst duger då...

Elin sa...

åj Janemars är ett minne från mina old days in U-a, och glöm inte Trolltyg nere vid ån!!!

Anonym sa...

Passa på att njut av det fina och kalla vädret. Här inne i stan är det plus och slask igen. Hälsa.

Linda K sa...

sara: så sant som det är sagt. Nyss hemma från Uppsala. Inget shoppat men lugnet har ändå infunnit sig :)

Trolltyg hade stängt! Bedrövelse. Janemars hade en del fint men inget för mig. Kanske lika bra ;)

anita: ja jag njuter för fullt!